Nákup je možný pouze pro podnikatelské subjekty (B2B) nakupující na IČO.

Fakturace v náhradním plnění

Krok 1 - objednávka

Uděláte objednávku V našem e-shopu a v kroku 3 objednávkového procesu zaškrtnete „chci fakturovat v režimu náhradního plnění“, kde do poznámkového pole rovněž ručně vepíšete Vaši poznámku "chci fakturovat s náhradním plněním" (tato poznámka se nám propíše do systému a poznáme tak, že tuto fakturu chcete s náhradním plněním).

Krok 2 - vyplnění kontaktních údajů

Poté do poznámkového pole vyplníte e-mailovou adresu, která je Vaše registrační adresa na portálu MPSV (na tuto přijde informace o zadání námi vystavené faktury do portálu MPSV a vyzvání k potvrzení).

Krok 3 - vyzvání k potvrzení a "Přijmutí/Odmítnutí/Vrácení"

Jakmile zadáme fakturu do registru MPSV (nejpozději do 30 dnů od zaplacení vystavené faktury/objednávky), na Vámi zadaný e-mail přijde informace a požadavek na Přijmutí/Odmítnutí/Vrácení faktury.

Krok 4 - potvrzení a odečtení výše náhradního plnění

Následně jako poslední krok už jen Vy tuto fakturu Přijmete/Odmítnete/Vrátíte (je nutné fakturu pečlivě zkontrolovat, může dojít k opravám!) a automaticky se Vám odečte náhradní plnění v dohodnuté výši (faktura či část faktury). Prosím mějte na paměti, že náklady na dopravu, poplatek za dobírku (a podobné poplatky) a DPH se do výše náhradního plnění nepočítají.

Podmínky pro vystavení NP

  1. Zákazník musí při procesu objednávání zboží vyznačit, že požaduje fakturu či její část v režimu náhradního plnění.
  2. Do náhradního plnění se započítá celková hodnota objednaného zboží BEZ DPH.
  3. Náklady na dopravu se do hodnoty NP nezapočítávají.
  4. Poplatek za případnou platbu dobírkou se do náhradního plnění nezapočítává.
  5. V případě požadavku na opětovné zaslání údajů (faktury) do registru MPSV si účtujeme administrativní poplatek ve výši 299,- Kč bez DPH (musí být zaplacen před opakovaným zasláním stejné faktury do registru).

Podrobnější informace o náhradním plnění naleznete zde a zde.

V případě dotazů a požadavků nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle +420 530 514 614 nebo e-mailem na obchod@optimia.cz, můžete využít i chatovací okno v prostředí e-shopu.

Odkaz na portál Obecné informace k aplikaci Evidence náhradního plnění

Soubor ke stažení Uživatelská příručka k portálu MPSV_ZAM-OZP.pdf

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz