Fakturace v náhradním plnění

OPTIMIA je vaším partnerem na chráněném trhu práce. Jsme dodavatelem náhradního plnění bez nutnosti jakékoliv další námahy z vaší strany. 

Nabízíme možnost využít náhradní plnění (NP) při nákupech produktů v našem e-shopu i při široké škále služeb. Tyto služby zahrnují správu nemovitostí, úklidové služby, ostrahu a provoz recepce, ESG reporting, energetické audity a odpadové hospodářství – jednoduše vše, co vaše firma potřebuje k rozvoji svého podnikání. Pro naše registrované zákazníky nabízíme speciální možnost rezervace potřebné výše NP na celý nadcházející rok, aby vaše plánování bylo co nejsnazší. Navíc, naše nabídka se vztahuje nejen na Vás, ale i na vaše dodavatele a zákazníky, což otevírá dveře k široké síti vzájemně výhodných obchodních příležitostí.

Jak fakturovat s náhradním plněním?

Fakturace v NP je opravdu jednoduchá. Po přidání zboží do košíku a výběru způsobu dopravy a platby zaškrtněte políčko „Chci fakturovat v režimu náhradního plnění", my pak zadáme fakturu do registru MPSV (nejpozději do 30 dnů od zaplacení vystavené faktury/objednávky). Vy už tuto fakturu jen Přijmete/Odmítnete/Vrátíte (předtím doporučujeme fakturu pečlivě zkontrolovat) a automaticky se Vám odečte náhradní plnění v dohodnuté výši (faktura či část faktury).

Při řešení NP s námi máte několik možností:

  1. Když si u nás na e-shopu koupíte něco jednorázově, stačí jen zaškrtnout, že chcete fakturu na náhradní plnění, a my se o vše postaráme.
  2. Jestli již nyní víte, jak velký objem náhradního plnění v tomto roce budete potřebovat, můžete si tuto výši u nás jednoduše zarezervovat. Máte tak jistotu že pro Vás potřebné množství NP budeme mít.
  3. Můžete si také zažádat o rámcovou smlouvu na celoroční spolupráci s možností zajištění individuálního zboží pro potřeby Vašeho podnikání. Náhradní plnění umíme nabídnout také vašim partnerům.

S žádostí o smlouvu nebo rezervaci NP nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle +420 412 154 040 nebo e-mailem na eshop@optimia.cz, můžete využít i chatovací okno v prostředí e-shopu.

Podmínky pro vystavení NP:

  1. Zákazník při procesu objednávání zboží označí, že požaduje fakturu či její část v režimu náhradního plnění.
  2. Do náhradního plnění se započítá celková hodnota objednaného zboží BEZ DPH.
  3. Náklady na dopravu a poplatek za případnou platbu dobírkou se do hodnoty NP nezapočítávají.
  4. V případě požadavku na opětovné zaslání údajů (faktury) do registru MPSV si účtujeme administrativní poplatek ve výši 299,- Kč bez DPH (poplatek se platí před opakovaným zasláním stejné faktury do registru).

Pro bližší informace se podívejte na zákon o náhradním plnění.

Mohlo by vám také pomoct:

Odkaz na portál Obecné informace k aplikaci Evidence náhradního plnění

Soubor ke stažení Uživatelská příručka k portálu MPSV_ZAM-OZP.pdf