23 věcí, které nesmí chybět na žádném kancelářském stole
Ve světě, kde je kancelářská práce často synonymem pro dlouhé hodiny strávené za stolem, je klíčové mít pracovní prostředí, které nejen podporuje produktivitu, ale také nabízí optimální pohodlí a funkčnost. Sestavili jsme seznam věcí, které by neměly chybět na žádném moderním kancelářském stole. Od praktických pomůcek, které usnadní vaši každodenní práci, až po ty, které zlepší celkovou atmosféru vašeho pracovního místa. Díky těmto pomůckám vytvoříte pracovní prostor, kde se nejen skvěle pracuje, ale kde se hlavně cítíte dobře. Všechny zmíněné položky jsou navíc snadno dostupné na našem B2B e-shopu OPTIMIA, takže je máte na dosah ruky. Všechny produkty u nás navíc nakupujete v rámci náhradního plnění.
1. Kuličková pera Spoko
Kuličková pera jsou nejčastějším nástrojem pro psaní, podepisování dokumentů a vytváření poznámek. Jejich plynulý zápis usnadňuje psaní a zaznamenávání myšlenek. Neexistuje kancelářský stůl, který by se bez propisky obešel. Zároveň jich nikdy není dostatek, vždy nějaká chybí.
2. Tužky Kores Style
Tyto tužky jsou skvělé pro předběžné náčrty nebo poznámky, které mohou být snadno vymazány nebo upraveny. Jsou flexibilním a všestranným doplňkem kuličkových per. Tužky Kores se osvědčily svou kvalitou a nelámavostí.
3. Guma Donau
Guma funguje ruku v ruce s tužkou. Je vždy užitečná pro korekci chyb nebo úpravy záznamů. Umožňuje vám pracovat s čistým a pečlivým výsledkem. Gumy Donau nezanechávají zbytečné šmouhy, takže si můžete být jistí čistým výsledkem.
4. Zvýrazňovače Centropen
Zvýrazňovače jsou ideální pro zdůraznění důležitých částí textu ve zprávách a dokumentech. Pomáhají vám rychle najít klíčové informace. Jsou dostupné v mnoha barvách, pro snadné a přehledné zvýrazňování. Zvýrazňovače Centropen jsou na trhu známé svou kvalitou a spolehlivostí.
5. Permanentní popisovač na CD Pilot Marker
Fixy různých šířek hrotu jsou užitečné pro vytváření výrazných značek a nápisů. Využívají rychleschnoucí inkoust, který je odolný proti vodě, takže se s nimi skvěle píše po hladkých površích. Jsou skvělým nástrojem pro v kombinaci s popisovací nebo flipchart tabulí.
6. Z-bločky Post-it
Samolepicí bločky Post-it jsou skvělé pro krátké připomínky, značky a organizaci. Lze je připevnit kamkoliv, aniž by nějak poškodily povrch. Fungují skvěle jako připomínky důležitých úkolů, na které byste bez nich určitě zapomněli.
7. Samolepicí záložky Donau
Nalepovací záložky vám pomáhají označovat a kategorizovat dokumenty a složky. Jsou skvělým nástrojem pro organizaci. Samolepicí fóliový design záložek zajišťuje, že je lze snadno připevnit na stránky a následně pak sundat.
8. Poznámkový blok Notes
Poznámkový blok je vhodný pro delší poznámky a zápisy z jednání. Poskytuje snadný prostor pro záznamy. Podle potřeb může být v různých formátech, linkovaný, čtverečkovaný nebo čistý.
9. Drátěný stolní organizér Q-Connect
Organizér na stůl udržuje vaše psací potřeby a kancelářské pomůcky na jednom místě a snadno přístupné. Stůl díky drátěnému organizéru působí uklizeně, protože nemáte potřeby na hromádce. Drátěný organizér můžete zvolit v různých typech, od jednoduchého stojánku na psací potřeby až po sofistikovanější organizéry rozdělené na oddíly pro bločky, sponky atd.
10. Univerzální diář A5
Esenciální nástroj pro plánování a organizaci času. Diář umožňuje snadné sledování schůzek, úkolů a důležitých termínů. Jeho přehledný formát usnadňuje vizualizaci týdenních nebo měsíčních plánů a pomáhá v efektivním řízení pracovního i osobního života.
11. Kalendář
Na kancelářském stole je vždy na očích, takže budete mít přehled o blížících se schůzkách a termínech bez nutnosti procházet diář. Díky němu navíc můžete své kolegy oslnit schopností zapamatovat si datum jejich narozenin.
12. Kancelářské sponky take-it
Důležitost a praktičnost kancelářských sponek bývá často přehlížena, ale žádná kancelář se bez nich neobejde. Kancelářské sponky take-it jsou klíčové pro udržení dokumentů pohromadě bez potřeby je děrovat. Jedná se o ty nejoblíbenější sponky na trhu.
13. Kovová sešívačka Q-Connect
Sešívačka trvale spojuje papíry pomocí kovových spon. Je neocenitelná pro vytváření dokumentů, které musí zůstat pohromadě. Sešívačka Q-Connect vám dovolí spojit najednou až 20 listů běžného kancelářského papíru.
14. Děrovačka Q-Connect
Děrovačka je jednoduchý, ale nezbytný nástroj pro vytváření děr v papíru. Tyto díry umožňují uspořádat dokumenty v pořadačích nebo souborech. Děrovačka je vždy potřeba tam, kde je nutná archivace dokumentů. U značky Q-Connect lze vybrat kvalitní a designové modely, které vytváří dojem profesionálnosti a luxusu v různých barvách. Volba číslo jedna pro moderní kancelář.
15. Nůžky Q-Connect
Nůžky univerzálním nástrojem na vašem kancelářském stole, bez kterého se neobejdete. Jsou skvělé pro stříhání papíru, otevírání obálek a mnoho dalších úkolů. Se spolehlivou značkou Q-Connect nestřihnete vedle.
16. Lepicí páska Kores
Lepicí páska je jednou z nejběžnějších kancelářských potřeb. Je k dispozici v různých typech a pomáhá při připevňování dokumentů, fotografií a dalšího materiálu. Ne nadarmo se říká, že s lepicí páskou po ruce máte 90 % všech oprav hotových.
17. Euroobaly A4 U Donau
Euroobaly jsou ideální pro archivaci důležitých dokumentů. Udržují je v bezpečí a chrání před poškozením a pokrčením. U značky Donau je navíc můžete mít v praktické krabici po 100 kusech.
18. Plastová zásuvka Donau – A4
Zásuvka na dokumenty vám umožňuje udržet důležité dokumenty na očích a je užitečným nástrojem pro organizaci pracovního stolu. Díky ní je na kancelářském stole více místa, protože máte všechny papíry na jednom místě
19. Gelová podložka ke klávesnici Fellowes
Podložka pod klávesnici s opěrkou zápěstí zlepšuje ergonomii vašeho pracovního stolu a pomáhá při prevenci bolestí způsobených opakovaným používáním klávesnice.
20. Ergonomická podložka pod myš Fellowes
Ergonomická podložka pod myš zvyšuje pohodlí a podporuje plynulý pohyb myši. Zápěstí máte podepřeno pohodlným gelovým polštářkem, který funguje jako prevence problémů s karpálními tunely. Zdraví svého zápěstí rozhodně nepodceňujte.
21. Papírové kapesníčky Tork v krabičce
Pro rychlou osobní kancelářskou hygienu není lepší společník než papírové kapesníky Tork. Díky praktickému obalu s jednoduchým vytahováním je budete mít vždy snadno dostupné.
22. USB flash disk Sandisk Ultra
USB flash disk Sandisk bude vaší prodlouženou rukou. Umožňuje snadný přenos informací mezi různými zařízeními. Na výběr máte 16 GB až 128 GB, takže se nemusíte bát o to, že vám někdy paměť dojde.
23. Hrníček na kávu nebo čaj
Co by to bylo za kancelář, kdybyste si nemohli dopřát lahodný šálek oblíbeného nápoje. Hrníček na kávu nebo čaj je skvělým společníkem během pracovního dne. I na tohle jsme v našem e-shopu mysleli.
Vytvořte si ideální pracovní prostor
Vybavit svůj kancelářský stůl těmito nezbytnostmi je prvním krokem k vytvoření ideálního pracovního prostoru. Funkční a organizovaný stůl vám umožní efektivnější práci, snadnější plánování a pohodlnější prostředí. I zdánlivě běžné předměty mohou mít obrovský vliv na vaši pracovní efektivitu a celkovou spokojenost při práci. S e-shopem OPTIMIA si můžete vybavit váš kancelářský stůl tak, abyste každý den mohli pracovat s úsměvem a s jistotou, že máte vše, co potřebujete.