Nákup je možný pouze pro registrované firmy či živnostníky.

Náhradní plnění

Dle zákona každý zaměstnavatel zaměstnávající více než 25 zaměstnanců musí povinně zaměstnávat minimálně 4 % zaměstnanců se zdravotním postižením. Jestliže nezaměstnává, může nakoupit služby a výrobky v tzv. náhradní plnění, tj. od zaměstnavatelů zaměstnávajících více než 50 % zaměstnanců, kteří jsou osobami se zdravotním postižením. OPTIMIA zaměstnává výrazně více než 50 % kolegů se zdravotním postižením.

  1. Udělejte objednávku v našem e-shopu a získejte náhradní plnění zcela zdarma (v posledním objednávkovém kroku jen zaškrtnete "chci náhradní plnění" a vepíšete registrační e-mailovou adresu, kterou jste uvedli na portálu MPSV - registrujte se na portál MPSV, pokud jste to dosud neučinili).
  2. Přijměte námi vystavenou fakturu s náhradním plněním a uhraďte ji.
  3. Uhrazená částka (bez DPH) se vám započítá do náhradního plnění.
  4. V našem e-shopu jsou všechny výrobky poskytovány s náhradním plněním ZDARMA a to bez dalších příplatků.

Krok 1 - objednávka

Uděláte objednávku V našem e-shopu a v kroku 3 objednávkového procesu zaškrtnete „chci fakturovat v režimu náhradního plnění“, kde do poznámkového pole rovněž ručně vepíšete Vaši poznámku "chci fakturovat s náhradním plněním" (tato poznámka se nám propíše do systému a poznáme tak, že tuto fakturu chcete s náhradním plněním).

Krok 2 - vyplnění kontaktních údajů

Poté do poznámkového pole vyplníte e-mailovou adresu, která je Vaše registrační adresa na portálu MPSV (na tuto přijde informace o zadání námi vystavené faktury do portálu MPSV a vyzvání k potvrzení).

Krok 3 - vyzvání k potvrzení a "Přijmutí/Odmítnutí/Vrácení"

Jakmile zadáme fakturu do registru MPSV (nejpozději do 30 dnů od zaplacení vystavené faktury/objednávky), na Vámi zadaný e-mail přijde informace a požadavek na Přijmutí/Odmítnutí/Vrácení faktury.

Krok 4 - potvrzení a odečtení výše náhradního plnění

Následně jako poslední krok už jen Vy tuto fakturu Přijmete/Odmítnete/Vrátíte (je nutné fakturu pečlivě zkontrolovat, může dojít k opravám!) a automaticky se Vám odečte náhradní plnění v dohodnuté výši (faktura či část faktury). Prosím mějte na paměti, že náklady na dopravu, poplatek za dobírku (a podobné poplatky) a DPH se do výše náhradního plnění nepočítají.

Podmínky pro vystavení NP

  1. Zákazník musí při procesu objednávání zboží vyznačit, že požaduje fakturu či její část v režimu náhradního plnění.
  2. Do náhradního plnění se započítá celková hodnota objednaného zboží BEZ DPH.
  3. Náklady na dopravu se do hodnoty NP nezapočítávají.
  4. Poplatek za případnou platbu dobírkou se do náhradního plnění nezapočítává.
  5. V případě požadavku na opětovné zaslání údajů (faktury) do registru MPSV si účtujeme administrativní poplatek ve výši 299,- Kč bez DPH (musí být zaplacen před opakovaným zasláním stejné faktury do registru).

Podrobnější informace o náhradním plnění naleznete zde a zde.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz