Představujeme naše callcentrum v Ústí nad Labem
Zejména v pandemickém období, kdy je omezen běžný kontakt mezi lidmi i mezi obchodními partnery, vystupují do popředí výhody callcentra, tedy místa, ze kterého můžete být ve spojení se svými zákazníky a partnery. V nedávné době jsme na těchto stránkách informovali o nově otevíraných chráněných dílnách, kde se zaměřujeme spíše na manuální práci, ať už jde o kompletaci výrobků či jejich balení atp.
V AGJ Holding se snažíme najít uplatnění pro všechny kolegy se zdravotním postižením, bez ohledu na to, zda preferují práci manuální, nebo by raději našli uplatnění v jiné činnosti.
Proto máme radost, že těmto zájemcům můžeme již nyní nabídnout práci v našem novém callcentru v Ústí nad Labem. Kolegové v rolích telefonních operátorů se zde setkají se širokou škálou činností, ať už jde o aktivní volání potenciálním zákazníkům a následné domlouvání obchodních schůzek, nebo o pasivní příjem telefonátů ze strany zákazníků v podobě tzv. helpdesku.
Zároveň se zde podílejí na službách backoffice, kde zajistí pro naše partnery nejrůznější dokumentační služby, přepisování dokumentů, ověřování dat a údajů či vyhledávání informací na internetu. Práce telefonního operátora může být někdy náročnější, proto je součástí prostoru rovněž odpočinková místnost, kde se mohou naši kolegové odreagovat při stolním fotbálku nebo jen tak relaxovat na pohodlné pohovce.
Pro naše partnery zase ústecké callcentrum přináší bonus v podobě náhradního plnění, protože pracoviště bylo zřízeno jako chráněná dílna a je tedy primárně určeno pro zaměstnance se zdravotním postižením. Kompletní přehled služeb, které naše callcentrum nabízí najdete zde.
Pokud vás zajímá, co to vlastně takové callcentrum je, můžete se podívat třeba na tento článek.